خرید کیف زنانه چرم طبیعی
نوشته شده توسط : saleh

خرید کیف زنانه چرم طبیعی 

 

 کیف سطلی یا Bucket Bag در دو سال اخیر جزئی از ترند‌های دنیای مد بوده . همانطور که از نام آن پیداست شمایل آن مانند سطل است و گاهی هم دهانه کیف توسط یک بند جداگانه جمع است.  یا همان کیف دستی کوچک بدون بند که آن را اغلب برای استایل مهمانی و یا دیدار با دوستان استفاده می‌کنیم، از دیگر انواع پرطرفدار کیف است. کلاچ‌ها از نظر ظاهر، اندازه و رنگ متغیر هستند و متناسب با هدف استایل می‌توانید کلاچ مورد نظرتان را انتخاب کرد . کلاچ به سادگی می‌تواند جز دسته کیف مجلسی زنانه قرار می گیرد . برای مهمانی و مراسم های عروسی از کلاچ کوچک و جمع و جور استفاده کرد  و برای دیدار با دوستان و یا رویدادهای ساده تر، می شود  از کلاچ‌های بزرگتر و مستطیلی استفاده کرد. 

خرید کیف زنانه چرم طبیعی 

 

مدل بزرگتر و رسمی تر این کیف را می‌توانید سرکار نیز استفاده کرد  و مدل‌های فانتزی‌تر فقط باید برای استایل کژوال و یا نیمه رسمی استفاده می شود . ولی حالا ظاهر ترندی‌تری به خود گرفته و نه فقط بر روی کمر، بلکه به صورت رودوشی و حتی کراس بادی روی بالا تنه بدن قرار است . این سبک کیف مناسب استایل ‌های کژوال است. کیف کمری بدون شک یکی از محبوب‌ترین کیف‌‌های دو سال اخیر بوده و برندهای زیادی روی طراحی های متنوعی از این مدل کیف مانور داده . سال ها پیش از کیف کمری به عنوان یک اکسسوری کاربردی که مناسب فعالیت‌های ورزشی و یا گردشی بود استفاده می شود .

  

خرید کیف زنانه چرم طبیعی 

 

در کنار لباس و کیف ورزشی، کیف باشگاه هم یکی از مهم‌ترین بخش‌‌های استایل ورزشی می باشد . کیف باشگاه استاندارد باید بتواند یک جفت کفش ورزشی، قمقمه، یک یا دو تکه لباس و یک حوله کوچک را در خود جای دهد. یکی از باید های داشتن یک استایل شیک، وجود کیف پول مناسب برای جای دادن پول نقد، کارت‌شناسایی و اعتباری می باشد .  کیف‌های saddle (زین شکل) نوع دیگری از کیف رودوشی زنانه هستند ولی به خاطر هلال پایین کیف، به آن نام "زین" را داده . این سبک از کیف بسیار کلاسیک و بسیار شیک است. یکی از باید های داشتن یک استایل شیک، وجود کیف پول مناسب برای جای دادن پول نقد، کارت‌شناسایی و اعتباری می باشد. کیف پولی انتخاب کرد  که ظاهر، زیپ یا دکمه محکم داشته است تا خیالتان از بابت امنیت وجه نقد و یا کارت‌های مهم‌تان راحت است.

خرید کیف زنانه چرم طبیعی

 

 

برای مشاهده کیف زنانه چرم طبیعی کلیک کنید.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: